Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   dydzio
   Fandor
   Kammer
   Krotos
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Budowle i Ulepszenia

Główna nowość wprowadzana przez patch to oczywiście nowe ulepszenia oraz budynki w mieście, które owe ulepszenia umożliwiają. Zapisane są one w nowym skrypcie. Aby go uaktywnić upewnij się, że opcja 'New Upgrades' ('Nowe Ulepszenia') na pierwszej karcie menu WoGifikacji (w lewym dolnym rogu) jest zaznaczona. Następnie zwogifikuj swoją mapę. Aby podjąć próbę zbudowania nowej 'gildii ulepszeń' kliknij PRAWYM przyciskiem myszy na swoim Ratuszu (lub budynku ratuszopodobnym :P). Wszystkie budynki mają jedno i to samo wymaganie do spełnienia - w mieście musi być wybudowany Zamek. Oprócz tego oczywiście trzeba mieć wystarczającą ilość odpowiednich surowców. Budynek w każdym z 9 rodzajów miast ma inną cenę, inny wygląd i opis. Dodatkowo trzeba zaznaczyć, że skrypt jest także dostosowany do możliwości niszczenia miast - standardowy text po kliknięciu prawym przyciskiem myszy będzie się pojawiał gdy będzie można zniszczyć Ratusz, Kapitol, etc. Po całkowitym zniszczeniu miasta nowa struktura (jeśli została wybudowana) zostanie również automatycznie zniszczona.
PS. wszystkie uwagi odnoszą się do zmian jedynie w skrypcie, a nie dokonanych na stałe.

Niebiańska Wieża - The Heavenly Tower
(Castle - Zamek)


Ta niezwykła budowla dosięga warstwy starożytnych, magicznych chmur znajdujących się nad światem powierzchni. To tam niektóre z oddziałów Erathii mogą otrzymać nowe, tajemnicze moce oraz otworzyć swe umysły na nową wiedzę i trening. Dzięki Niebiańskiej Wieży można dokonać następujących ulepszeń:


Pikinier

Halabardier

Nomad

Mnich

Kapłan

Kapłan Wojny

Anioł

Archanioł

Serafin

Uwagi:
- Nomadzi mają teraz obniżone statystyki, aby pasowały do ich obecnej roli (atak 6, obrona 6, obrażenia 2-4, PŻ 13, szybkość 6, koszt 105 ).
- Kapłani Wojny mają lekko zmodyfikowany system zdobywania doświadczenia (usunięto kilka dodatkowych umiejętności, bo na pewnym poziomie czyniły ich zbyt potężnymi)
- Najwyższe Archanioły/Serafiny są teraz o 20% droższe (12000 , 6 ) oraz mają +1 do szybkości (19).

Koszt wybudowania Niebiańskiej Wieży: 22000 , 30 , 30

Zakon Słońca - Order of The Sun
(Rampart - Bastion)


W tej świątyni poświęconej tajemniczemu kultowi Słońca niektóre z twych oddziałów mogą poznać kompletnie nowe zastosowania magii. Elfy uczą się ją wykorzystywać, aby łączyć się z centaurami, jeźdźcy pegazów uczą się zupełnie nowych zaklęć, a smoki zdobywają jeszcze większą odporność na magię. Dzięki Zakonowi można ulepszyć następujące jednostki:


Leśny Elf

Wysoki Elf

Sylwański Centaur

Pegaz

Srebrny Pegaz

Czarodziejka

Zielony Smok

Złoty Smok

Diamentowy Smok

Uwagi:
- Sylvańskie centaury są o 25 sztuk złota droższe (275 ) oraz na 6 poziomie doświadczenia zyskują umiejętność 'żelaznej woli'.
- Ulepszenie srebrnego pegaza do czarodziejki nie jest zbyt dobrym pomysłem, wiem, ale jak dotąd nie znalazł się żaden lepszy wariant :P. Czarodziejki mają obniżone statystyki (atak 11, obrona 10, obrażenia 7-9, PŻ 30, szybkość 8, koszt 400 ), ale ciągle te same umiejętności specjalne.
- Diamentowe Smoki są teraz o 25% droższe (10000 , 5 ) oraz mają +1 do szybkości (17).

Koszt wybudowania Zakonu Słońca: 20000 , 25 , 40

Zamek w Chmurach - Cloud Castle
(Tower - Forteca)


Zamek w Chmurach jest w rzeczywistości akademią dla najzdolnieszych alchemików, którzy mogą w znaczący sposób zwiększyć walory niektórych oddziałów Bracady - w sposób magiczny, mechaniczny, lub zarówno jeden, jak i drugi. Nawet niesforne gremliny stają się po takiej przemianie bardziej znośne. Tu ulepszyć można:


Gremlin

Większy Gremlin

Gremlinołaj

Kamienny Golem

Żelazny Golem

Złoty Golem

Gigant

Tytan

Lord Piorunów

Uwagi:
- Gremlinołaje są teraz o 80 sztuk złota tańsze (120 ).
- Złote golemy mają nieco obniżone statystyki, by pasować do swej roli (atak 11, obrona 11, obrażenia 4-7, PŻ 40, szybkość 5, koszt 310 ).
- W 'forcie na wzgórzu' ulepszyć można również złote golemy do diamentowych golemów, ale te też mają nieco obniżone parametry (atak 13, obrona 12, obrażenia 6-10, PŻ 50, szybkość 5, koszt 550 ).
- Lordowie Piorunów są teraz o 25% droższe (12500 , 5 ).

Koszt wybudowania Zamku w Chmurach: 25000 , 30 , 15

Kryształ Escatona - Escaton's Crystal
(Conflux - Wrota Żywiołów)


Kryształ Escatona to jedyna droga do tajemniczego Wymiaru Między Wymiarami, gdzie niektóre żywiołaki mogą próbować zdobyć nowe moce dzięki swym Władcom. Na dodatek, z mocy Ognia korzystają nie tylko żywiołaki ognia, ale także feniksy. Poprzez podróż przez Kryształ ulepszyć można:


Żywiołak Ognia

Żywiołak Energii

Żywiołak Elektryczności

Żywiołak Ziemi

Żywiołak Magmy

Żywiołak Minerałów

Ognisty Ptak

Feniks

Święty Feniks

Uwagi:
- Głównie z powodu przyrostu zwykłego Feniksa, Święty Feniks ma teraz obniżone statystyki, o 40% zwiększony koszt oraz +1 do szybkości - (atak 25, obrona 22, obrażenia 40-50, PŻ 350, szybkość 22, koszt 7000 , 3 ). Zauważ, że mimo to za dwa Święte Feniksy płacisz jedynie 2000 złota więcej niż za jednego Najwyższego Archanioła/Serafina.

Koszt wybudowania Kryształu Escatona: 20000 , 30 , 15

Świątynia Węża - Temple of the Snake
(Fortress - Cytadela)


W tej tajemniczej świątyni znajduje się pradawna magia jaszczurczych przodków Tatalii. Jest ona tak dziwna, że może nawet zupełnie przeobrazić jedną istotę w drugą - np. pół-człowieka, pół-psa przywrócić do ludzkiej postaci. Dzięki niej ulepszyć można następujące jednostki:


Gnoll

Gnoll Maruder

Rozbójnik

Bazylizek

Królewski Bazyliszek

Starożytny Bazyliszek

Hydra

Hydra Chaosu

Piekielna Hydra

Uwagi:
- Rozbójnicy mają nieco zmienione statystyki (zarówno w górę, jak i w dół) - (atak 5, obrona 6, obrażenia 2-4, PŻ 9, szybkość 6, koszt 95 ).
- Na Piekielne Hydry trzeba wydać o 28% więcej złota (9000 , 4 ).

Koszt wybudowania Świątyni Węża: 18000 , 20 , 50

Cytadela Barbarzyńców - Barbarian Citadel
(Stronghold - Twierdza)


W tym kamiennym forcie barbarzyńskie oddziały Krewlodu mogą trenować godzinami, aż posiądą nowe, przydatne umiejętności bitewne. Może się to nawet nieoczekiwanie wiązać z przyjęciem zupełnie nowej formy... W Cytadeli Barbarzyńców szkolić można następujące jednostki:


Goblin

Hobgoblin

Jeździec Dzika

Ogr

Ogrzy Mag
Troll

Behemot

Starożytny Behemot

Upiorny Behemot

Uwagi:
- Jeźdźcy Dzików mają nieco obniżone statystyki, aby pasować do 1 poziomu (atak 6, obrona 4, obrażenia 2-3, PŻ 8, szybkość 7, koszt 70 ). Oprócz tego na 5 poziomie doświadczenia zyskują podwójny atak.
- Trolle mają również zmienione statystyki, choć w różną stronę :) (atak 14, obrona 7, obrażenia 8-12, PŻ 60, szybkość 6). Nie potrafią już rzucać 'żądzy krwi' jak Ogrzy Magowie, ale od 'zerowego' poziomu doświadczenia mają niewielką szansę na rzucenie 'grupowej żądzy krwi' przed każdym atakiem. Szansa ta rośnie z kolejnymi poziomami (do 35%). Począwszy od trzeciego poziomu mają także niewielką szansę na zadanie podwójnych obrażeń.
- Na rekrutację Upiornego Behemota trzeba wydać o 33% więcej złota (8000 , 4 ).

Koszt wybudowania Barbarzyńskiej Cytadeli: 19000 , 15 , 60

Wejście do Podziemnego Świata - Underworld Entrance
(Dungeon - Lochy)


Poprzez zejście do Podziemnego Świata niektóre z twych jednostek mogą spróbować zaczerpnąć nieco z jego kompletnie nieprzewidywalnych mocy, aby stać się bardziej krwiożerczymi i ognistymi. W ten sposób ulepszyć można następujące oddziały:


Meduza

Królewska Meduza

Cesarska Meduza

Minotaur

Królewski Minotaur

Krwawy Minotaur

Czerwony Smok

Czarny Smok

Smok Ciemności

Uwagi:
- Smok Ciemności kosztuje teraz 25% więcej złota (10000 , 5 ) oraz ma o +1 większą szybkość (16).

Koszt Wejścia do Podziemnego Świata: 23000 , 25 , 35

Przedsionek Czeluści - Hall of The Pit
(Nekropolis - Nekropolia)


Ten przedsionek może cię zabrać do samego źródła nekromancji, gdzie najlepsi adepci mocy śmierci mogą uczynić niektóre z twych nieumarłych jednostek jeszcze bardziej potężnymi. Zombie otrzymują ceremonię mumifikacji, upiory uczą się doprowadzać swą moc regeneracji do takiej perfekcji, aby pozwalała im korzystać z energii życiowej wrogów, a duchowe smoki poddawane są procesowi mutacji w widmowych kryptach. Dzięki temu ulepszyć je można w następujące formy:


Ożywieniec

Zombie

Mumia

Zjawa

Upiór

Duch

Kościany Smok

Duchowy Smok

Krwawy Smok

Uwagi:
- Mumie mają nieco obniżone statystyki, by pasować bardziej do 2 poziomu (atak 5, obrona 6, obrażenia 3-4, PŻ 25, szybkość 5, koszt 170 ).
- Duchy mają zmienione statystyki (głównie na plus) - (atak 7, obrona 7, obrażenia 3-5, PŻ 18, szybkość 8 - oprócz ostatniego statystyki te są takie jak u upiorów), ALE ich umiejętność specjalna też została zmieniona - dalej mogą podczas walki ożywiać duchy z zabitych przeciwników, lecz nowe duchy (czyli te, które przekroczą liczbę duchów sprzed walki) ZNIKAJĄ gdy bitwa dobiegnie końca.
- Na rekrutację Krwawego Smoka trzeba wydać o 33% więcej złota (8000 , 4 ). Poza tym jego szybkość jest większa o 1 (15).

Koszt wybudowania Przedsionka Czeluści: 21000 , 25 , 35

Brama Kreegan - Kreegans' Gate
(Inferno - Inferno)


Gdy zostanie otwarta przez najpotężniejszych heretyków, ta brama może przenieść niektóre z twych jednostek do ognistego świata Kreegan, gdzie będą mogły ewoluować w nowe, przerażające formy. A są nimi następujące ulepszenia:


Demon

Rogaty Demon

Wilkołak

Ifryt

Sułtański Ifryt
Ifryt Radża

Diabeł

Arcydiabeł

Piekielny Baron

Uwagi:
- Wilkołaki mają lekko zmienione zadawane obrażenia (8-9), punkty życia (40) i koszt (320 ). Przestały już nienawidzić roków i ptaków gromu, a za to na odpowiednich poziomach doświadczenia mogą zdobyć zaklęcie 'odporności na magię ognia' oraz stać się nieustraszonymi
- Rekrutacja Piekielnego Barona wymaga o 22% więcej złota (11000 , 5 ). Sam Baron ma o 1 większą szybkość (18).

Koszt wybudowania Bramy Kreegan: 21000 , 25 , 35




Wszystkie powyższe ulepszenia są też dostępne w Forcie na Wzgórzu. Oprócz tego, dostępne są jeszcze dwa:


Złoty Golem

Diamentowy Golem

Piekielny Ogier

Koszmar

© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "In The Wake of Gods". Redakcja, kontakt