Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Prawie dwa lata temu informowaliśmy o wydaniu Mitologicznego Moda. Autorzy przez ten czas nie mieli zamiaru próżnować i mimo podzielonych opinii, rozwinęli projekt do naprawę monstrualnych rozmiarów (paczka waży prawie 500 MB!).
Nowe miasto jest oczywiście najważniejszą częścią dodatku (zastępuje Loch), jednak swój stempel postawiono na każdej frakcji - zmieniono jednostki, ekrany miast, bohaterów, podmieniono muzykę czy efekty dźwiękowe. Wszystko jest dużo bardziej dopracowane i przetestowane. Co ciekawe w niektórych przypadkach skorzystano nawet z grafik Heroes III HD Ubisoftu. Uwaga! Mod może nie działać na Złotej Edycji - zalecana jest edycja Complete!

A do kogo skierowany jest Myth mod? Nic tu się niestety nie zmieniło, autorzy nie posłuchali graczy i konsekwentnie eksperymentowali nawet z najbardziej charakterystycznymi elementami gry. A co z tego wyszło? Zobaczcie na filmiku, przejrzyjcie zrzuty ekranu, no i przetestujcie ściągając niżej:




Drwal
Wasze komentarze (20)
4 cze - 22:46

Kammer
Jak oni mogli nazwać drugi poziom w Inferno "Marids"? Przecież maridy to są duchy wody. :/
5 cze - 00:01

Szaman
Gorgony w Heroes 3 różnią się od tych mitologicznych. Więc nazewnictwo najmniej jest tu istotne. Mod sam w sobie ciekawy i dobry do zagrania od "czasu do czasu" w niego. Szczególnie podoba mi się nowa Twierdza i Conflux.
5 cze - 00:05

Drwal
Zgadzam się z Szamanem. Za dużo jest tu zmian, by grać to w to regularnie. Najmocniejsza strona moda/dodatku to muzyka (świetnie dopasowana w większości) i klimat. O wadach lepiej nie mówmy. ;)
5 cze - 00:25

Hayven
Twierdza w menu głównym, Władca Pierścieni w miastach... tylko muzyka bitewna z H4 psuje efekt :/

W H3 muzyka po wejściu do miasta odtwarza się od punktu, w którym przerwało się jej odtwarzanie wcześniej, prawda? Bo tylko wtedy dość wolno rozwijające się kawałki z LotR mają sens w miastach.
5 cze - 01:01

Kurek
Ciekawe, ładne, ale wolę inny układ frakcji :P
5 cze - 11:05

Nicolai
Tytan z pierwszego screenu wygląda jakby dywany nosił XD
5 cze - 11:41

Drwal
Dodam tylko, że instalacja jest bardzo prosta - wystarczy rozpakować pobrany plik do katalogu Heroes III (zaleca się edycje Complete). Poza tym nic nie może być zainstalowane (nawet HD mod) - gra ma odpowiednio ustawiony do Myth HD mod.
5 cze - 12:57

Szaman
I oczywiście na czystym Heroes 3 Complete... Nie wiadomo jak gra zareaguje na ERE/VCMI czy HOTE.

Dodam tylko, że instalacja Mojej Gunduli jest tak samo prosta, a narzekacie:(
5 cze - 13:59

avatar
Ten mod tak naprawdę - gdyby nie było to nielegalne - to nie potrzebowałby nawet żadnych Herosów bo zawiera prawie wszystkie pliki gry (h3bitmap.lod, h3sprites.lod, dźwięki, muzykę itp.) oraz własny exec. Dlatego należy do zainstalować w osobnej kopii, gdyż ze zrozumiałych względów "popsuje" woga, erę, hotę i vcmi.
5 cze - 18:05

Mirr Skulblodh
Miasto Mitologii nawet ładne... ale czy aby nie przesadzili z ilością zmian w pozostałych miastach?
5 cze - 18:08

Fandor
A czy w odwrotną stronę, instalacja WoGa, HotA lub VCMI na tym modzie mogłaby się udać?
5 cze - 18:11

Szaman
Zapewne dało by się, aczkolwiek nie wiemy czy gra będzie stabilna (o ile ogóle się uruchomi). Ten mod poprostu nie był do tego przeznaczony:)
5 cze - 19:05

Drwal
Na pewno będzie krzaczyć. Nie widzę szans na normalną rozgrywkę z innymi dodatkami/modami. Myth mod nie uruchamia się nawet przy tradycyjnych ustawieniach HD moda, a co dopiero głębsze zmiany.
5 cze - 19:38

Nicolai
@Szaman: Z tymi Gorgonami to nie do końca... Katoblepas bywał potocznie zwany przez Greków Gorgoną, bo obydwa stwory miały zabijać w taki sam sposób, a potem te dwa pojęcia się zlały, co ma odzwierciedlenie w D&D, które jest bazą dla H3. Nie wiem czy uwierzysz, ale czytałem o tym kiedyś książkę :P
5 cze - 19:46

Kammer
Myth Mod to po prostu jest kolejna platforma, po WoG/ERA II, MoP, VCMI i HotA.
5 cze - 19:58

witchking
Bastion i Conflux wyszedł im naprawdę ładnie
5 cze - 20:15

Szaman
@Nicolai nawet nie mam sił i motywacji by polemizować:) Mój jedyny kontakt z mitologią to język polski (jak można studiować polonistykę!), Mitologia Parandowskiego...
5 cze - 20:20

avatar
Kammer - Myth to nie platforma, to po prostu mod podmieniający grafiki i grzebiący w pliku exe :) A że nie jest kompatybilny z ERĄ/HotĄ/VCMI tylko dlatego, że moduje te same pliki co wcześniej wymienione nazwy. Można zrobić sobie eksperymenty - przekopiować pliki h3bitmap.lod i h3sprite.lod do katalogu z WoG/HotA/VCMI i te trzy rzeczy będą działać. Tylko grafiki będą z myth, budowle w zamkach będą miały stare, niezmienione współrzędne i jednostki stare nazwy i statystyki.
6 cze - 00:13

Kammer
avatarze, wiem, po prostu rzuciłem skrótem myślowym - mam wrażenie, że ludzie nauczyli kojarzyć "platformy" jako obiekty niekompatybilne ze sobą nawzajem. Bo sam "mod", mam wrażenie, zbyt mocno się kojarzy z ERA.II/VCMI.

Pójdźmy na kompromis i nazwijmy Myth Mod dodatkiem!
6 cze - 16:57

Fandor
Kammer trochę kiepskie te twoje kompromisy. Platformami są jak dla mnie tylko VCMI i WoG/ERA, przy czym te drugie są jednocześnie modem i dodatkiem, w zależności od ustawień. HotA jest nieoficjalnym dodatkiem bo wprowadza nową zawarość. Myth jest zdecydowanie modem bo edytuje zawartość gry.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "In The Wake of Gods". Redakcja, kontakt