Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Wprowadzenie

Witaj Bohaterze!

Muszę Cię ostrzec. Dlaczego ja? Cóż, ponieważ ja jestem Tobą.
Tak, Tobą, ale nie teraz. Gdybyś tylko mógł wyjrzeć w przyszłość, uwierzyłbyś mi od razu.

Z pewnością znasz historię o tym, co wydarzyło się w Erathii i co spowodowało jej zniknięcie ze świata Herosów. Uwierz mi — to nieprawda! Oni Cię okłamują, Bohaterze. Okłamują, żeby zataić prawdę.
Czy pamiętasz te miecze armagedonu i mrozu? Czy naprawdę myślisz, że te dwa kawałki żelaza mogły zniszczyć wszystko wokół, nawet jeżeli są kawałkami magicznego żelaza?! Czy sądzisz, że to mogło być powodem kataklizmu w Erathii?

Z pewnością NIE! To JA opowiem Ci prawdziwą historię tego, co się przydarzyło Tobie i tej pięknej krainie.
A ta prawda jest o wiele bardziej skomplikowana, niż mogłoby się kiedykolwiek wydawać...

Spamiętaj me słowa i przygotuj się do prawdziwej bitwy!

Czym jest WoG?

HoMM 3.5 'In The Wake of Gods' (WoG) jest dodatkiem do gry "Heroes of Might and Magic III". Jednak inaczej niż dwa poprzednie dodatki ("Armageddon's Blade" oraz "Shadow of Death") nie jest tworzony przez programistów z New World Computing i nie ma nic wspólnego z firmami 3DO i Ubisoft. WoG jest więc dodatkiem nieoficjalnym, a co za tym idzie — całkowicie darmowym.
Ze względów technicznych WoG jest dodatkiem do ostatniej wersji H3 - "Shadow of Death" i ta właśnie wersja jest niezbędna, aby zainstalować WoG (lub też wersje 'Heroes III Complete', czy 'Heroes Platinium', które zawierają w sobie SoD).
Pod względem fabuły HoMM, WoG ma być logicznym przejściem z wydarzeń w H3 do tych w H4.


WoG wprowadza wiele zmian i nowych elementów do tych, które do tej pory występowały w SoD:

■ Język skryptów ERM (Event Related Model), który pozwala m.in. na zmianę właściwości każdej lokacji na mapie przygody, kontrolowanie bitwy, zmianę statystyk jednostek, artefaktów, bohaterów... i na wiele innych rzeczy.
■ Nowe jednostki
■ Nowe specjalności bohaterów
■ Nowe specjalne postaci — Emisariusze Bogów
■ Nowe jednostki specjalne — Dowódcy armii
■ Nowe artefakty
■ Nowe siedliska potworów
■ Nowe lokacje na mapie przygody
■ Nowy rodzaj zasobów
■ Nowe dekoracje
■ Nowe kampanie
■ System zdobywania doświadczenia przez jednostki
■ Możliwość automatycznego dostosowania mapy typu RoE, AB lub SoD na mapę typu WoG wraz z powyższymi nowościami
■ Możliwość importowania do gry nowej grafiki i filmów.
■ Możliwość nadania nowego portretu bohaterowi
...można tak jeszcze długo.

Projekt WoG powstawał od roku 2001 i był tworzony przez międzynarodową grupę utalentowanych fanów HoMM. W okolicach 2008 roku, po odejściu głównego autora i programisty — Slavy Salnikova nastąpiło nieformalne rozwiązanie międzynarodowego WoG Teamu i założenie nowej, rosyjskojęzycznej grupy CoreWoG, która najwyraźniej nie podołała dalszemu rozwojowi i ostatecznie w 2012 roku zakończyła działalność. Obecnie elementy wprowadzone przez WoGa są ciągle wspierane przez inne fanowskie projekty dotyczące Heroes 3 - m.in. ERA i VCMI.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "In The Wake of Gods". Redakcja, kontakt