Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Nie każda modyfikacja do Heroes III musi się opierać na dodawaniu (bądź podmianie) nowego miasta lub jednostek. Jest też grupa modów, która skupia się głównie na rozwinięciu scenariusza, a za pomocą fanowskich grafik i skryptów uzupełnia te bardzo często zawiłe historie.
W ten sposób doszliśmy do "Przygód Gunduli", a więc bohaterki Twierdzy. Akcja historii dzieje się w alternatywnej rzeczywistości, gdzie nie doszło do zderzenia Ostrza Armageddonu i Miecza Mrozu, a zatem nie było znanej nam wszystkim katastrofy. Losy świata Enroth zdają się rysować się w jasnych barwach, lecz gdzieś w gwiazdach czyha większe zło niż oszalały barbarzyńca z potężnym artefaktem.

Dziś autor (Szaman) na naszym forum opublikował już drugą część Przygód Gunduli. Poza naprawdę ciekawą fabułą, w paczce znajdziemy także dziesiątki wspaniałych obiektów, pól bitew czy ozdób graficznych. Cały przebieg instalacji został szczegółowo opisany na naszym forum.

Drwal
Wasze komentarze (8)
11 mar - 21:45

Godzilla
Bardzo ciekawie wyglądające mapy...

Szkoda że na Erę II.
11 mar - 21:46

Drwal
Jest sporo ERM-u, także VCMI póki co odpada. Ja ogólnie wolę te platformę, jest stabilna i błędy to naprawdę rzadkość.
12 mar - 08:34

Alamar
Ktokolwiek narysował(?) tę tekturę bohaterki w grafice menu, niech odłoży komiksy Roba Liefelda i przyłoży się trochę do anatomii.
12 mar - 12:23

Kastore
Logo "Przygody Gondoli" nieczytelne a mapa brzydka. :(
12 mar - 15:09

Szaman
@Kastore Już kilka miesięcy temu ci mówiłem, że to nie są typowe "skirmish". (Mapy że dwoma lub więcej zamkami, po przeciwstawnych stronach i niech wygra najlepszy.)

Są to mapy fabularne, zrobione pod fabułę a niż pod samej praktyczności co znamy z podstawowych map z H3. (Zamek ---> Surowce---> na Wroga---> Koniec).

Fakt... Przyznaje ci racje że Mrok Część I jest brzydka... Wtedy postanowiłem pobawić się sam w grafika i dodać skrypty ERM i zaniedbałem tą mapę pod względem estetyki:)

Zachęcam cię żebyś pograł w Mapę: Góry i Cuda;) Jest to chyba najlepsza mapa która mi wyszła:) Co prawda mało tam ERM (chyba tylko jeden), ale pod względem fabularnym i graficznym, wyszło mi arcydzieło:)

Mapa Mrok Część III powali was na Nóg:) Będzie dobrze dopieszczona graficznie, fabularnie (Nowe Stwory!), Technicznie (Nowe zaklęcia!).

@Alamar Mówiąc w "grafice menu" masz na myśli główne Menu? czy tam gdzie wybieramy mapy? Grafikę z menu już nie pamiętam skąd wiozłem:P ale te z "menu map" to Google image:) Wypisywałem tam różne hasła i taka ładne buzie mi wyskakiwały:)

Co do anatomii, faktycznie:P ale co tam, to fantastyka... Wojowniczka z obfitym biustem to takie moje niespełnione fantazje :D
12 mar - 17:11

Szaman
EDIT:
Zaktualizowałem mapę Mrok Cześć II, miała drobny błąd techniczny, co umożliwiało zdobycia zamku niebieskiego, co fabularnie powinno być niemożliwe;)

Proszę o zaktualizowanie linku z głównej strony:)
12 mar - 20:07

Hiro
@Szaman chciałeś być taką wojowniczką?
Doceniam zapał, wygląda to wszystko wcale ciekawie, jednak niestety estetyka tego projektu leży. Łączenie stylu rysunkowego z H3 + każda z nowości graficznych w innym stylu... Najlepiej to nie wygląda...
12 mar - 22:12

Kammer
Podmieniłem pliki.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "In The Wake of Gods". Redakcja, kontakt